Сервісною послугою не охоплені такі випадки:
протиправних дій третіх осіб, спрямованих прямо або опосередковано на пошкодження Пристрою;
умисних дій Клієнта, спрямованих на виникнення збитків;
самозаймання, що сталося внаслідок природних властивостей Пристрою;
обробки Пристрою термічним/хімічним впливом з метою зміни його властивостей або з іншими цілями відповідно до технологічного процесу;
ядерного вибуху, радіації або радіоактивного зараження;
Природний знос Дисплейного модуля Пристрою;
Естетичні дефекти дисплейного модуля: вм'ятини, потертості, стирання лакофарбового покриття, знебарвлення, вм'ятини і можливі інші пошкодження, які не впливають на функціонування дисплейного модуля;
Несправності, що виникли в результаті дефектів матеріалів або конструктивних дефектів Пристрою;
Несправності, що виникли в результаті неналежного дотримання Клієнтом, інструкцій з використання Пристрою, рекомендованих виробником;
під час військових, мобілізаційних, антитерористичних, бойових операцій, заходів чи дій;
під час надзвичайного, особливого чи військового стану, оголошеного органами влади в країні, її певній частині та/або на території перебування Клієнта;
під час громадських заворушень, масових безладів, масових зібрань (мітингів), збройних конфліктів неміжнародного та міжнародного характеру, революції, заколоту, повстання, страйку, путчу, війни або будь-якої події, викликаної збройним конфліктом (міжнародним та/або неміжнародним), локауту, терористичного акту або дії наслідків терористичної діяльності;
одночасно з обставинами, передбаченими у наступних статях Кримінального кодексу України: статті 113, 258, 279, 293-295, 341, 342, 356, 357;
страхування Виконавцем мобільного пристрою;
передачу своїх персональних даних Страховику;
те, що б бути особою, на користь якої укладено страховий договір, який укладений між Виконавцем та Страховиком;
перерахування коштів при пошкодженні мобільного пристрою до СЦ, при умові його ремонту на цьому СЦ або на отримання коштів в межах ліміту на свій власний рахунок при відмові ремонтувати свій мобільний пристрій у СЦ.
номер абонента (MSISDN),
IMEI пристрою,
Своє Ім'я та Прізвище
Копію паспорту громадянина України або закордонний паспорт іноземного громадянина
Копію ідентифікаційного коду,
Фото пошкодженого Пристрою.
Надання фото документів та пристрою відбувається у Особистому кабінеті, доступ до якого надається Виконавцем за допомогою електронного листа на зареєстровану адресу Клієнта після відповідного звернення на Лінію технічної підтримки.
Клієнт не зміг або не захотів надати співробітнику СЦ або оператору лінії технічної підтримки всю необхідну інформацію для надання Сервісної послуги;
Клієнт або Користувач пристрою не забезпечив до нього доступ співробітникові СЦ (паролі або будь-які блокування пристрою);
Клієнт або Власник пристрою надав неправдиву інформацію в момент звернення в СЦ для надання Ремонту;
Для надання Ремонту, звертається особа або організація, яка не має ніяких прав на користування Пристроєм;
У Виконавця відсутні необхідні для надання Ремонту запчастини або їх неможливо доставити логістично або запчастини зняті з виробництва виробником пристрою;
У разі настання форс-мажорних обставин які роблять неможливим надання послуги з ремонту й відновлення.